13 Şubat 2017 Pazartesi

14 Şubat

Mutlu haftalar Türkiye ;)
Uzun bir aradan sonra yeniden başlayalım o halde...
Biraz müzik, bir kahve, biraz mervelifarmasili & Farmasi
Dinle

Çanakkale'de havanın ne kadar soğuk olduğunu bilirsiniz. Gün içerisinde olabildiğince evden, ofisten çıkmamaya gayret ediyoruz. :)
Bu hava, bu mevsim, yarın...

Yarın 14 Şubat Sevgililer Günü...

Sevgilisi, nişanlısı, eşi olan takipçilerimiz hediyeleriniz, sürprizleriniz hazır olmalı...

Ya yalnız olanlar ? Açıkçası ben kendine #sevgililergünühediyesi alanlardanım :) Kendimi ödüllendiriyorum yine... :)
Sizlere de tavsiye ediyorum, aklınızdaki tüm düşüncelerden sıyrılıp kendiniz için hediye alışverişine çıkabilirsiniz. Bazı anlar vardır, kendimizi düşünebileceğimiz.. 2017 Sevgililer Günü benim günüm olacak :)
Bakalım, yarın beni neler bekliyor? ;)
Görüşmek üzere,

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder